تبلیغات شما اینجا ابزار وبلاگ
بستن تبلیغات [X]
?پروژه آموزش فلش 5 (Flash 5) با word

برای دریافت اینجا کلیک کنید

?پروژه آموزش فلش 5 (Flash 5) با word دارای 39 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ?پروژه آموزش فلش 5 (Flash 5) با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي ?پروژه آموزش فلش 5 (Flash 5) با word،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن ?پروژه آموزش فلش 5 (Flash 5) با word :

بخشی از فهرست ?پروژه آموزش فلش 5 (Flash 5) با word

فصل اول : آشنائی با برنامه Flash
فصل دوم : ابزارهای رنگ
فصل سوم : ترسیم و نقاشی
فصل چهارم : اصول وپایه ها
فصل پنجم : Shape Tweening
فصل ششم : Motion Tweening
فصل هفتم : Library & Symbol
فصل هشتم : Text در Flash‌
فصل نهم : Bitmap ها در Flash
فصل دهم : کلید ها
فصل یازدهم : Movie Clip
فصل دوازدهم : برنامه نویسی در Flash
فصل سیزدهم : صدا در Flash
فصل چهاردهم : ارتباط با دیگر برنامه ها

آشنائی با flash
برنامهFlash محصول شرکت ماکرو مدیا چندین فن آوری قدرتمند و پیشرفته را ارائه کرده است که با استفاده از آنها میتوان مولتی مدیا کاملی را در وب ارائه کرد .Flash ، قدرتمند ، جذاب و آسان است .
اگرکمی خلاق باشید ، میتوانید چیزهای جالبی بیافرینید ودیگران را شاد وخوشحال از کاری که کرده اید ، نمائید این احساس ، ارضاء کننده است و فراموش نخواهید کرد.
دراین فصل مابه شما کمک میکنیم تا مفاهیم مقدماتی که Flash بر اساس آن کار میکند را درک کنیم بدون اینکه خیلی وارد جزئیات شویم . در نهایت به شما نشان خواهیم داد که چگونه اولین فیلم جذاب Flash را آغاز کنید و این شانسی خواهد بود برای آنکه بیشتر با این نرم افزار آشنا شوید ، اگر بخواهید .
اولین چیزی که در باز کردن ابتدائی Flash به چشم میخورد صفحه ایست که دارای قسمتهایی به شرح زیر میباشد :

Tool Box / Time Line / Stage / Panneles / Layers

در قسمت کناری سمت چپ نوار ابزار را مشاهده میکنیم که کاربرد فراوانی در فلش دارد . در کنار آن صفحه سفید رنگی را مشاهده می کنید که Stage‌ یا محیط کاری نام دارد و اعمال اصلی وانیمیشن و در مجموع ثمره اصلی کار پروژه ما در آنجا اعمال میشود.
قسمت بعدی مربوط به مدیریت داده ها است این قسمت شما را قادر می سازد بر روی مناطق خاصی از انیمیشن بدون تاثیر گذاری بر روی دیگر مناطق کار کنید بدین طریق شما از ویرایش نمودن یا حذف اتفاقی یک شی در امان بمانید.
هر فایل در Flash دارای یک نوار Time Line و یک لایه مخصوص به خود است این نوار (Time Line) مربوط به زمان بندی فیلمها می باشد و در نهایت در کنار این پنجره ها Pannel ها را مشاهده می کنیم که ابزار کاری ما در طراحی صفحات وب است . در حقیقت Pannel ها پنجره های متحرکی هستند که با داشتن Tab های فراوان دارای پیچیدگی های خاصی اند.

Pannel
پنجره ها یا به عبارتی Pannelها ابزاری اند که به ما کمک فراوانی در زمینه کا ر با متن ها و تصاویر و یا …می کنند یک Pannelپنجره متحرک است که Flashبرای تنظیمات اشیاء در اختیار ما قرار می دهد.
همچنین می توان یک Tab ازیک pannelرابه Tab‍‍‍‍‍‍دیگر از Pannelدیگر اضافه کنیم این کار با عمل Drag کردن یک Tab به یک Pannel صورت می پذیرد برای Save نمودن این تغییرات گزینه منوی Window گزینه Save Pannel Layout را انتخاب میکنیم .

Gride & Guide & Ruler

برا ی دستیابی به این ابزار ها در فلش می بایست بدین ترتیب عمل کنیم :
1-با انتخاب این گزینه View / Rulersمی توانیم به ابزاری بنام خط کش دست یابیم این ابزار برای نمایش دادن یا مخفی کردن خط کش افقی یا عمودی است.
2-با انتخاب این گزینه View / guide می توانیم با ابزاری بنام خطوط راهنما کار کنیم این خطوط با Drag کردن Mouseبر روی خط کش و سپس رها کردن آن بر روی Stage ایجاد کرد با کمک این خطوط می توانیم اشیاء را در Stage آسان تر انتقال دهیم .
3-با انتخاب این گزینه View / Gride می توانیم شبکه ای از خطوط را بر روی S tage مشاهده نماییم.
لازم به تذکر است گزینه Gride شامل 3 زیر منو است که با کمک اولین منو (Show Gride) می توان خطوط شبکه ای را بر روی Stageنمایش داد ، دومین منو (Snap To Gride) راه مناسبی برای حرکتهای منظم افقی و عمودی است و در نهایت سومین منو (( Edit Grid است که برای ایجاد تنظیماتی در مورد خطوط شبکه ای به کار می رود.
فصل دوم : ابزارهای رنگ

کار با پنل Mixer
این Pannel باانتخاب Window / Pannel / Mixer آشکار می شود وظیفه اصلی این Pannelبه همراه Swatches Pannel ایجاد رنگ درFlash است.
Mixer Pannel دارای سه Mode رنگی RGB / HSB / HEX است بازه تغیر رنگ در Mode RGB بین 0 تا 255 است در صورتی که همین بازه در Mode HSB بین 0 تا 360 قابل انتخاب است.گزینه دیگری که در این Pannel به چشم می خورد انتخاب Alpha است که میزان شفافیت اجسام را تغیر می دهد.

نکته: قابل ذکر است فایلهایی با پسوند .Act را که برنامه های Fire Works & Photoshop از آنها استفاده میکنند را می توان وارد رنگهای انتخابی M i xer Pannel نمود.

ایجاد و ویرایش Gradient
برای رنگ اشیاء بصورت شیب دار از این پیش فرض استفاده میکنیم در این قسمت برای فهم بهتر موضوع به حل یک مثال گام به گام میپردازیم :
1. ابتدا یک دایره ایجاد کرده وآن را با کمک A rrow Tool علامت دار کنید.
2. گزینه Window / Pannel / Fill را انتخاب کنید حال در این پنجره یک منوی drop down خواهید دیدکه مقدار پیش فرض آن Solid است .
3. به دلیل دایره بودن شیئ ما از منوی D op down گزینه Radial Gradient را انتخاب مینمائیم حال به وضوح مشاهده میکنید که شیئ ما از مرکز به سمت محیط خود کم رنگ تر شده لست.
• برای تغیر G radient اشیائ میتوان برروی دکمه های لغزشی منوی مربوط کلیک کرد .
• برای تغیر عمق رنگ ها میتوان فاصله دکمه ها را تغییر داد .
واردکردن PALET
Mixer Pannel قابلیت اضافه کردن وImport کردن رنگ را در داخل Flash را داراست.شما می توانید Palet های مختلف رنگی که فایلهایی با پسوند .Gif & .Clr & .Act هستند را وارد Flash 5 نمائید.
حال برای Import نمودن رنگ در داخل Flash پنل ) Swatchesپنجره ای است با 216 رنگ وچندین Gradient از پیش تعریف شده)را به داخل محوطه کاری ( S tage ) میکشیم حال بر روی فلش کوچک سمت راست پنل Swatches کلیک می کنیم ودستور Replace Color را انتخاب می کنیم در پنجره باز شده می بایست یکی از سه نوع ورود P alet های رنگی را انتخاب نمودحال میتوانیم P alet رنگی Import خودراببینیم .

دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید

ن : علی
ت : دوشنبه 19 تير 1396
جهت اطلاع از کد های قالب و ویــــرایش قالب اینجا را کلیک کنید.

.:: کلیک کنید ::.

نام :
وب :
پیام :
4+2=:
 
(بارگزاري مجدد)